Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Ms Weng, dentist in Winterthur
photo_camera+ 1 photo

Ms Fiona Weng

Dentist

Specialties

Dentistry
Dental hygiene

Map and access information

Zahnarztpraxis Archhöfe

Archplatz 2
8400 Winterthur

Opening hours

Monday:
07:00 - 20:00
Tuesday:
07:00 - 20:00
Wednesday:
07:00 - 20:00
Thursday:
07:00 - 20:00
Friday:
07:00 - 20:00
Saturday:
09:00 - 14:00

Presentation of the healthcare professional

Als Zahnärztin ist es mir am wichtigsten, mit jedem meiner Patienten auf Augenhöhe zu stehen. Eine offene Kommunikation liegt mir sehr am Herzen. Es bereitet mir Freude, jeden Tag mit vielen verschiedenen Menschen arbeiten zu können und immer neuen Herausforderungen gegenüberzustehen. Als Zahnärztin hat mich besonders meine ehrenamtliche Tätigkeit in Tansania geprägt. In dieser Zeit lernte ich die hohen Standards der Zahnheilkunde in Europa wertzuschätzen. Neben unvergesslichen Einblicken in die Kultur und das Leben der Menschen in Tansania, war für mich vor allem die Dankbarkeit der Menschen für eine grundlegende Behandlung eindrucksvoll. Ich freue mich darauf, meine Erfahrungen nun in der modernen Praxis von Dr. Gofferjé einzusetzen und beste Qualität für meine Patienten zu gewährleisten.

View more

Spoken languages

German and English

FAQ

expand_more

What is the address of Ms Fiona Weng?

Ms Fiona Weng receives patients at Archplatz 2, 8400 Winterthur .


What languages does Ms Fiona Weng speak?

The languages spoken by Ms Fiona Weng are: German and English.


What are Ms Fiona Weng's consulting hours?

Ms Fiona Weng consults:

  • Zahnarztpraxis Archhöfe

    : Archplatz 2, 8400 Winterthur
    Monday:
    07:00 - 20:00
    Tuesday:
    07:00 - 20:00
    Wednesday:
    07:00 - 20:00
    Thursday:
    07:00 - 20:00
    Friday:
    07:00 - 20:00
    Saturday:
    09:00 - 14:00


What is Ms Fiona Weng's phone number?

The phone number of Ms Fiona Weng is 052 203 33 22.


Does Ms Fiona Weng accept new patients?

Ms Fiona Weng accepts new patients.


Does Ms Fiona Weng offer video consultations?

Ms Fiona Weng does not offer video consultations.


What are Ms Fiona Weng's specialties?

Ms Fiona Weng performs dentistry and dental hygiene in Winterthur.

Book your appointment online

Fill in the below information