Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Dr. med. Bläser, OB-GYN (obstetrician-gynecologist) in Zürich
photo_camera+ 5 photos

Dr. med. Edith Bläser

OB-GYN (obstetrician-gynecologist)

Specialties

Gynecology and obstetrics

Expertises

Human Papillomavirus (HPV) screening | PAP smear
Contraception
Emergency contraception

Map and access information

Presentation of the healthcare professional

Arbeitstage

Mittwoch ganztags

Donnerstagnachmittag


Dr. med. Edith Bläser

Im Anschluss an das Medizinstudium in Freiburg im Breisgau begann ich meine Ausbildung in der Chirurgie des Universitätsspitals Zürich. Die Facharztausbildung für Gynäkologie und Geburtshilfe (FMH) erfolgte im Spital Uster, im Spital Limmattal und im Kantonsspital Aarau mit Abschluss 2016 unter der Leitung von Prof. Dr. G. Schär. Anschliessend war ich als Oberärztin im Kantonsspital Aarau unter der Leitung von PD Dr. D. Sarlos tätig. 2017 übernahm ich dort die Co-Leitung des Endometriosezentrums. Die Schwerpunkte meiner Ausbildung lagen neben der allgemeinen Gynäkologie und Geburtshilfe im Bereich Endometriose/ chronische Bauch- und Beckenschmerzen, in der Betreuung von Patientinnen mit gynäkologischen Krebserkrankungen und Brusterkrankungen (Senologie), Erkrankungen des Beckenbodens und der Blase sowie in der Betreuung von Risikoschwangerschaften. Ich bin Mutter von 3 Kindern.

View more

Spoken languages

German

FAQ

expand_more

What is the address of Dr. med. Edith Bläser?

Dr. med. Edith Bläser receives patients at Auf der Mauer 17, 8001 Zürich .


What languages does Dr. med. Edith Bläser speak?

The languages spoken by Dr. med. Edith Bläser are: German.


What is Dr. med. Edith Bläser's phone number?

The phone number of Dr. med. Edith Bläser is 044 252 09 09.


Does Dr. med. Edith Bläser accept new patients?

Dr. med. Edith Bläser accepts new patients.


Does Dr. med. Edith Bläser offer video consultations?

Dr. med. Edith Bläser does not offer video consultations.


What are Dr. med. Edith Bläser's specialties?

Dr. med. Edith Bläser performs gynecology and obstetrics in Zürich.


What are Dr. med. Edith Bläser's expertises?

Dr. med. Edith Bläser's expertises in Zürich are: Human Papillomavirus (HPV) screening | PAP smear, Contraception and Emergency contraception.

Book your appointment online

Fill in the below information