Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Ms Egli, medical massage therapist in Sulgen
photo_camera+ 1 photo

Ms Rosmarie Egli

Medical massage therapist

Specialties

Medical massage
Classic massage
Manual lymphatic drainage
Nutrition
Craniosacral therapy
Reflexology

Map and access information

Makisa

Bädlistrasse 89
8583 Sulgen

Presentation of the healthcare professional

Rosmarie Egli

med. Masseurin eidg. FA

Bädlistrasse 89

8583 Sulgen

071 644 70 20

www.makisa.ch


Langjährige Erfahrung, eigene Praxis seit 01.01.2000

Ich bin sehr stark in der Prävention und in der Behandlung akuter sowie chronischen geschehen, wie Nacken- Verspannungen, Hexenschuss, Verdauungsbeschwerden und vieles mehr.

Durch den Einbezug der Naturheilkunde und den zusätzlichen Fachausbildungen kann ich ein breites Spektrum an Problematiken abdecken. Gerne berate ich zu diversen Themen und schwierigen Lebensphasen. Mein Schwergewicht liegt sicherlich in der manuellen Therapie aber eine Beratung und Begleitung in anderen Belangen gehört für mich einfach dazu. Gerne arbeite ich mit anderen Fachleuten in engerem Kontakt und Austausch.

View more

Spoken languages

German and English

Networks

ASCA, EMR/RME and Sanacare

FAQ

expand_more

What is the address of Ms Rosmarie Egli?

Ms Rosmarie Egli receives patients at Bädlistrasse 89, 8583 Sulgen .


What languages does Ms Rosmarie Egli speak?

The languages spoken by Ms Rosmarie Egli are: German and English.


What is Ms Rosmarie Egli's phone number?

The phone number of Ms Rosmarie Egli is 071 644 70 20.


Does Ms Rosmarie Egli accept new patients?

Ms Rosmarie Egli accepts new patients.


Does Ms Rosmarie Egli offer video consultations?

Ms Rosmarie Egli does not offer video consultations.


What are Ms Rosmarie Egli's specialties?

Book your appointment online

Fill in the below information