Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Dr. med. Witschi, surgeon in Biel/Bienne
photo_camera

Dr. med. André Witschi

Surgeon

Specialties

Surgery
Visceral surgery

Map and access information

Espace Chirurgie Biel / Bienne

Blumenrain 103
2503 Biel/Bienne

Opening hours

Monday:
08:00 - 17:00
Tuesday:
08:00 - 17:00
Wednesday:
08:00 - 17:00
Thursday:
08:00 - 17:00
Friday:
08:00 - 17:00

Presentation of the healthcare professional

In Büren an der Aare aufgewachsen, absolvierte André Witschi seine Erstausbildung als Elektromonteur in Biel. Nach der berufsbegleitenden eidgenössischen Matur absolvierte er das Studium der Humanmedizin an den Universitäten Bern, Zürich und London. Er promovierte an der Universität Zürich im Fachgebiet der Hirnforschung und begann seine chirurgische Laufbahn in der Region Biel/Bern mit längeren Aufenthalten in Südafrika und an der Uniklinik Zürich, wo er auch 2007 den Facharzttitel Chirurgie erlangte. Danach folgten mehrere Jahre als Oberarzt am Spitalzentrum Biel und im Spital Tiefenau sowie ein Fellowship am Bariatrie-Zentrum der Klinik Beau Site in Bern. 2018 stieg er als Partner von Dr. med. Jérôme Tschudi in dessen Praxis ein, welche er 2019 übernahm. Sein Hauptinteresse liegt in der Behandlung des krankhaften Übergewichts und in den minimalinvasiven Operationstechniken.

View more

Spoken languages

German, French and English

FAQ

expand_more

What is the address of Dr. med. André Witschi?

Dr. med. André Witschi receives patients at Blumenrain 103, 2503 Biel/Bienne .


What languages does Dr. med. André Witschi speak?

The languages spoken by Dr. med. André Witschi are: German, French and English.


What are Dr. med. André Witschi's consulting hours?

Dr. med. André Witschi consults:

  • Espace Chirurgie Biel / Bienne

    : Blumenrain 103, 2503 Biel/Bienne
    Monday:
    08:00 - 17:00
    Tuesday:
    08:00 - 17:00
    Wednesday:
    08:00 - 17:00
    Thursday:
    08:00 - 17:00
    Friday:
    08:00 - 17:00


What is Dr. med. André Witschi's phone number?

The phone number of Dr. med. André Witschi is 032 323 15 55.


Does Dr. med. André Witschi accept new patients?

Dr. med. André Witschi accepts new patients.


Does Dr. med. André Witschi offer video consultations?

Dr. med. André Witschi does not offer video consultations.


What are Dr. med. André Witschi's specialties?

Dr. med. André Witschi performs surgery and visceral surgery in Biel/Bienne.

Book your appointment online

Fill in the below information