Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Dr. Stroie, OB-GYN (obstetrician-gynecologist) in Zürich
photo_camera+ 4 photos

Dr. Lucian Stroie

OB-GYN (obstetrician-gynecologist)

Specialties

Gynecology and obstetrics

Expertises

Human Papillomavirus (HPV) screening | PAP smear
Breast cancer screening
Urinary infection screening

Map and access information

Praxis Dr. Lucian Stroie Zürich

Gladbachstrasse 95
8044 Zürich

Opening hours

Monday:
07:30 - 12:30
Tuesday:
13:00 - 18:00
Wednesday:
07:30 - 12:30
Thursday:
13:00 - 18:00
Friday:
12:00 - 16:00

Presentation of the healthcare professional

Dr. Lucian Stroie

Ich bin verheiratet, habe eine Tochter und langsam aber sicher nähere ich mich meinem 40 Geburtstag.


Die ersten Erfahrungen in der Gynäkologie und Geburtshilfe sammelte ich vor ca. 15 Jahren im Onkologischen Zentrum Osnabrück sowie im UNiversitätsklinikum Bielefeld. Zusätzliche Weiterbildungen und Spezialisierungen erfolgten an den Universitäten in Berlin, Strassburg, Barcelona und London.

Nach dreieinhalb Jahren Tätigkeit als Oberarzt in Basel habe ich mich dann im Jahr 2020 für die Selbstständigkeit entschieden.

Als akkreditierter Belegarzt in der Privatklink Bethanien, im Spital Zollikerberg und Spital Uster sowie als Mitglied im BrustCentrum Zürich bin ich befugt, Patientinnen aller Versicherungsklassen konservativ und operativ zu behandeln- mit einem breitem gynäkologischen Spektrum sowie der in der Geburtsbegleitung.



View more

Spoken languages

German, English, French, Italian, Spanish and Romanian

FAQ

expand_more

What is the address of Dr. Lucian Stroie?

Dr. Lucian Stroie receives patients at Gladbachstrasse 95, 8044 Zürich .


What languages does Dr. Lucian Stroie speak?

The languages spoken by Dr. Lucian Stroie are: German, English, French, Italian, Spanish and Romanian.


What are Dr. Lucian Stroie's consulting hours?

Dr. Lucian Stroie consults:

  • Praxis Dr. Lucian Stroie Zürich

    : Gladbachstrasse 95, 8044 Zürich
    Monday:
    07:30 - 12:30
    Tuesday:
    13:00 - 18:00
    Wednesday:
    07:30 - 12:30
    Thursday:
    13:00 - 18:00
    Friday:
    12:00 - 16:00


What is Dr. Lucian Stroie's website?

The website of Dr. Lucian Stroie is https://www.drstroie.ch/  .


What is Dr. Lucian Stroie's phone number?

The phone number of Dr. Lucian Stroie is 044 262 11 00.


Does Dr. Lucian Stroie accept new patients?

Dr. Lucian Stroie accepts new patients.


Does Dr. Lucian Stroie offer video consultations?

Dr. Lucian Stroie does not offer video consultations.


What are Dr. Lucian Stroie's specialties?

Dr. Lucian Stroie performs gynecology and obstetrics in Zürich.


What are Dr. Lucian Stroie's expertises?

Book your appointment online

Fill in the below information