Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Ms Kürsteiner, hypnotherapist in Zürich
photo_camera+ 1 photo

Ms Evelin Kürsteiner

Hypnotherapist

Specialties

Hypnotherapy

Map and access information

Hypnose Im Lot

Klosbachstrasse 51
8032 Zürich

Opening hours

Tuesday:
09:00 - 18:00
Wednesday:
09:00 - 18:00
Friday:
09:00 - 18:00
Saturday:
10:00 - 16:00

Presentation of the healthcare professional

Mein Name ist Evelin Kürsteiner und meine Passion ist es, Menschen dabei zu unterstützen, ihre Herausforderung nachhaltig zu lösen.

Ich wünsche mir, dass Du ein selbstbestimmtes und unbeschwertes Leben führen kannst, und zwar ohne Abhängigkeiten zu schaffen. Ich arbeite mit viel Hingabe, Empathie und Herzblut. Dabei sind mir Dein Wohlbefinden und die Erreichung Deiner Ziele ebenso wichtig, wie für Dich.


Es ist eine Ehre für mich, wenn ich Dich auf Deinem Weg ein Stück begleiten darf. Dich danach erleichtert und mit strahlenden Augen zu sehen, ist ein wunderbares Geschenk für mich.

Genau dieses Geschenk solltest Du Dir selber auch machen. Du hast es verdient, ein glückliches Leben zu führen.

View more

Spoken languages

German and English

FAQ

expand_more

What is the address of Ms Evelin Kürsteiner?

Ms Evelin Kürsteiner receives patients at Klosbachstrasse 51, 8032 Zürich .


What languages does Ms Evelin Kürsteiner speak?

The languages spoken by Ms Evelin Kürsteiner are: German and English.


What are Ms Evelin Kürsteiner's consulting hours?

Ms Evelin Kürsteiner consults:

  • Hypnose Im Lot:

    Klosbachstrasse 51, 8032 Zürich
    Tuesday:
    09:00 - 18:00
    Wednesday:
    09:00 - 18:00
    Friday:
    09:00 - 18:00
    Saturday:
    10:00 - 16:00


What is Ms Evelin Kürsteiner's phone number?

The phone number of Ms Evelin Kürsteiner is 044 500 95 99.


Does Ms Evelin Kürsteiner accept new patients?

Ms Evelin Kürsteiner accepts new patients.


Does Ms Evelin Kürsteiner offer video consultations?

Ms Evelin Kürsteiner does not offer video consultations.


What are Ms Evelin Kürsteiner's specialties?

Ms Evelin Kürsteiner performs hypnotherapy in Zürich.

Book your appointment online

Fill in the below information