Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

VivaDermis GmbH

Medical practice

Map and access information

VivaDermis GmbH

Berghaldenstrasse 93
8053 Zürich

Presentation of the institution

VivaDermis Beauty & Skincare Zürich

Natürlich! Nicht perfekt.


Dr. med. Sonja Aellig

Mein Medizinstudium absolvierte ich in Münster (Deutschland) und wechselte direkt nach dem Praktischen Jahr in die Schweiz.

Nach verschiedenen chirurgischen Tätigkeiten wechselte ich in den pädiatrischen Bereich.

Mit dem Laserfähigkeitsausweises und verschiedenen Weiterbildungen spezialisierte ich mich auf den ästhetischen Bereich.

Nach Gründung einer hausärztlichen Praxis in 2020, biete ich dort u. a. TatooentfernungenEigenbluttherapie (PRP) und verschiedene hautverjüngende Methoden (z. B. Botulinumtoxin) an.

Preisliste

View more

Team

General practitioner (GP)

FAQ

expand_more

What is the address of VivaDermis GmbH?

VivaDermis GmbH sees patients at Berghaldenstrasse 93, 8053 Zürich.


What is VivaDermis GmbH's phone number?

The phone number of VivaDermis GmbH is 043 311 61 01.


What are the specialties practiced at VivaDermis GmbH?

VivaDermis GmbH offers consultations of general care medicine.


Does VivaDermis GmbH accept new patients?

VivaDermis GmbH accepts new patients.


Does VivaDermis GmbH offer video consultations?

VivaDermis GmbH does not offer video consultations.


What languages are spoken at VivaDermis GmbH?

VivaDermis GmbH offers consultations in German and English.

Book your appointment online

Fill in the below information