Help center

Frequently asked questions

See all our articles  

Frequent searches

Dr. Tomi, dermatologist in Weinfelden
photo_camera+ 1 photo

Dr. Nordwig Sebastian Tomi

Dermatologist

Specialties

Dermatology and venereology

Expertises

Skin cancer

Map and access information

Haut- und Laserzentrum Weinfelden

Marktplatz 3
8570 Weinfelden

Opening hours

Monday:
07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
Tuesday:
07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
Wednesday:
07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
Thursday:
07:30 - 12:00 and 12:45 - 17:00
Friday:
07:30 - 15:00

Presentation of the healthcare professional

DR. MED. UNIV. NORDWIG TOMI (A)

Seit je her hat mich unsere Haut und deren vielfältige Eigenschaften fasziniert. Warum reagieren wir mit Rötung Juckreiz und Ausschlag auf gewisse Ereignisse oder wie können Wunden so schnell und perfekt Heilen.

 

Nach meinem medizinischen Studium an den Universitäten in Frankfurt und Graz, folgten Jahre der wissenschaftlichen Arbeit und Ausbildung in New York, Graz und Bochum mit dem Schwerpunkt bei chron. Hauterkrankungen.

 

Es folgten viele erfahrungsreiche Jahre als Assistenzarzt an diversen Universitätskliniken und Spitäler. Mit folgender Vertiefung im Bereich der Tumorchirurgie. Vor meiner Niederlassung in Weinfelden war ich als Chefarzt der dermatologischen Abteilung des Krankenhauses Norderney Allergie und Hautklinik (DE) tätig.

 

Die stetige Weiterbildung und Information über neueste medizinische Erkenntnisse ist für mich selbstverständlich. Neben Zusatzausbildungen bin ich so auch in ärztlichen Vereinigungen engagiert und auf zahlreichen Kongressen, nicht nur als Zuhöhrer, sondern auch als Dozent, zu finden.

 

Gerne werde ich nach besten Wissen und Gewissen meine Erfahrung für Ihr Wohlergehen und Ihre Gesundheit einsetzen.

Herzlichen Dank für Ihr Vertrauen.

View more

Spoken languages

German, English and Italian

FAQ

expand_more

What is the address of Dr. Nordwig Sebastian Tomi?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi receives patients at Marktplatz 3, 8570 Weinfelden .


What languages does Dr. Nordwig Sebastian Tomi speak?

The languages spoken by Dr. Nordwig Sebastian Tomi are: German, English and Italian.


What are Dr. Nordwig Sebastian Tomi's consulting hours?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi consults:

  • Haut- und Laserzentrum Weinfelden

    : Marktplatz 3, 8570 Weinfelden
    Monday:
    07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
    Tuesday:
    07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
    Wednesday:
    07:30 - 12:00 and 12:45 - 18:00
    Thursday:
    07:30 - 12:00 and 12:45 - 17:00
    Friday:
    07:30 - 15:00


What is Dr. Nordwig Sebastian Tomi's phone number?

The phone number of Dr. Nordwig Sebastian Tomi is 071 620 00 90.


Does Dr. Nordwig Sebastian Tomi accept new patients?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi accepts new patients.


Does Dr. Nordwig Sebastian Tomi offer video consultations?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi does not offer video consultations.


What are Dr. Nordwig Sebastian Tomi's specialties?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi performs dermatology and venereology in Weinfelden.


What are Dr. Nordwig Sebastian Tomi's expertises?

Dr. Nordwig Sebastian Tomi's expertises in Weinfelden are: Skin cancer.

Book your appointment online

Fill in the below information